M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Maciej Florek | 7 czerwca 2017, 06:00

Emil Tumiłowicz pokieruje MEC Wavemaker, marką contentmarketingową MEC. Do MEC Wavemaker dołączył właśnie zespół creative headów, którzy odpowiadają za jakość kreacji agencji.

Do MEC Wavemaker, marki contentmarketingowej MEC, dołączył właśnie nowy zespół kreatywny. Daniel Przygoda (na zdj. z lewej) i Michał Klusek (z prawej) pokierują pracami kreacji MEC Wavemaker wyspecjalizowanej w tworzeniu treści na różne platformy dystrybucji.

Daniel Przygoda objął stanowisko creative head. Do MEC Wavemaker przeszedł z VML Poland, gdzie pracował jako senior copywriter. Wcześniej był związany m.in. z K2. Michał Klusek również jest w MEC Wavemeker creative head, a wcześniej pracował m.in. na stanowisku head of design w Lubię To - Linked by Isobar. Nowi kierownicy kreacji przejęli obowiązki Macieja Maciejewskiego, który po kilku latach odszedł z MEC, o czym informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.  

Zarządzanie całością prac MEC Wavemaker przejął Emil Tumiłowicz, który przez ostatnie miesiące współkierował marką. Tumiłowicz pozostaje jednocześnie szefem obsługi klienta w MEC Wavemaker. W rozbudowie oferty i portfolio marki wspiera Tomasz Rzepniewski, managing partner MEC odpowiedzialny za digital w zarządzie MEC. 

Emil Tumiłowicz pracuje w MEC Wavemaker od ponad roku, dołączył do agencji w momencie wprowadzania nowej marki, a wcześniej pracował m.in. w K2, Artegence i McCann & MRM.

Przypomnijmy, że marka MEC Wavemaker działa od kwietnia ub.r., Polska była jednym z 10 pierwszych rynków, na których sieć uruchomiła tę strukturę.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,