M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Więcej niż gotowanie" - Dymek, Baron i Kordas w kampanii wizerunkowej Kuchni+

Maciej Burlikowski | 7 czerwca 2017, 06:00

Koncept kreatywny przygotowały działy kreacji i programowy NC+.

Kuchnia+, kanał telewizyjny nadawany przez platformę NC+, przygotowała wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Więcej niż gotowanie”. Jej bohaterami będą ludzie, dla których kuchnia to przede wszystkim sposób na życie: Aleksander Baron - szef kuchni i właściciel restauracji Solec 44 w Warszawie, były student rzeźby na ASP, który swoje powołanie odkrył, pracując na zmywaku w Edynburgu. Damian Kordas, czyli najmłodszy zwycięzca "Masterchefa" w Europie i cukrzyk kochający słodycze, który stworzył rewolucyjne desery, a na swoim kanale na YT zgromadził już prawie 175 tys. fanów. Trzecią bohaterką kampanii będzie Marta Dymek, podróżniczka i blogerka, która w wieku 26 lat rzuciła pracę w agencji reklamowej, żeby w całości poświęcić się tworzeniu bloga „Jadłonomia” o wegańskiej kuchni. Cała trójka związana jest z Kuchnią+ – Marta prowadzi na antenie autorski program „Zielona rewolucja Marty Dymek”, a Damian i Aleksander będą od 30 czerwca gospodarzami serii „Widelcem po mapie”.

Stacja przygotowała trzy krótkie formy dokumentalne o każdej z tych osób. Akcja promocyjna opierać się będzie na kanałach social media. Zrezygnowano z billboardów oraz reklam w prasie. Jej zewnętrznym wsparciem będą natomiast działania digital outdoor – teasery filmów wyświetlane m.in. w kinach i w siłowniach oraz kampania wideo w serwisach internetowych należących do Onet.pl, Wp.pl, a także Affiperf. Poszczególne odsłony akcji wystartują premierowo w mediach społecznościowych każdego z bohaterów w środy: 7, 14 i 21 czerwca.

- Przygotowane przez nas filmy prezentują najwyższą jakość. Są one unikatowe nie tylko ze względu na niezwykłą formę przedstawienia, która nie odbiega jakością od najlepszych produkcji dokumentalnych, ale też ze względu na niepowtarzalne historie naszych bohaterów - opisuje Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i sponsoringu platformy NC+.

Każdy z bohaterów zaprezentuje na swoim kanale trzyminutową formę dokumentalną opowiadającą o drodze do swojego kulinarnego i życiowego sukcesu. Premierę filmu poprzedzi udostępnienie 15-sekundowego teasera. Po premierze filmy emitowane będą również na antenie Kuchni+, Domo+, Planete+ oraz kanałach premium grupy NC+.

Koncept kreatywny przygotowały dział kreacji i programowy NC+.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,