Kraj

Animex promuje markę Karkus

Animex rozpoczął akcję promocyjno-reklamową marki Krakus - wędlin produkowanych z mięsa czerwonego, w tym popularnej od lat szynki oraz 15...

Animex rozpoczął akcję promocyjno-reklamową marki Krakus – wędlin produkowanych z mięsa czerwonego, w tym popularnej od lat szynki oraz 15 nowych produktów, m.in. wędzonek i kiełbas. Reklama obejmie prasę handlową i kobiecą oraz stacje telewizyjne: Polsat, TVN i TVP1 i TVP2. Koncepcję strategii reklamowej przygotowała agencja Leo Burnett, zaś etykiety produktów opracowało Studio DN. W tym roku Animex wyda na działania reklamowo-promocyjne, które obejmą również wsparcie sprzedaży produktów Krakus, 8 mln zł. Firma liczy, że m.in. dzięki tej akcji sprzedaż wędlin Krakus wzrośnie w Polsce trzykrotnie. Animex jest kolejną firmą po Morlinach, która postawiła na reklamę produktów mięsnych, gdyż – jak zauważył Radosław Kasyk, dyrektor ds. marketingu Animeksu – przyszłość tej branży należy do towarów markowych. (MK)