Kraj

Dwie zmiany personalne w strukturach G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska poinformowało o dwóch zmianach personalnych w strukturze firmy. Ewa Pietrzyk, dotychczasowy dyrektor marketingu G+J Polska od kwietnia...

Wydawnictwo G+J Polska poinformowało o dwóch zmianach personalnych w strukturze firmy. Ewa Pietrzyk, dotychczasowy dyrektor marketingu G+J Polska od kwietnia została mianowana dyrektorem wydawniczym tytułów: “Naj”, “Halo!” i “Moje Gotowanie”. Ewa Pietrzyk związana jest z wydawnictwem od 4 lat. Wcześniej była marketing managerem w Iberia Motor Company SA. Stanowisko dyrektora działu marketingu G+J Polska obejmie od 10 kwietnia Maja Meissner. Ostatnio kierowała działem marketingu i promocji w “Rzeczpospolitej”, gdzie podlegały jej trzy sekcje: promocji, badań i analiz oraz Klub Rzeczpospolitej. Wcześniej przez rok zajmowała się tworzeniem działów marketingu i PR dla firmy Medicover, oraz przez blisko 5 lat pracowała w spółce US West Polska (teraz Panorama Polska). (KP).