Zagranica

Uber z pierwszą kampanią reklamową na Wyspach

Pierwsza kampania Ubera na Wyspach ma skupiać się na historiach kierowców i komunikacji bezpieczeństwa oraz wygody.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ7R9emfK33s%22%7D
Na Wyspach Brytyjskich wystartowała kampania reklamowa Ubera. To pierwsza tak rozległa akcja marketingowa w Wielkiej Brytanii.
Za kreację działań odpowiada Bartle Bogle Hegarty. Kampania wystartowała wczoraj w pięciu brytyjskich miastach – w Londynie, Leeds, Manchesterze, Newcastle i Liverpoolu. Media na potrzeby działań kupiła Arena Media. Na kampanię składa się sześć kreacji, w których wypowiadają się kierowcy i pasażerowie – mówią, dlaczego korzystają z Ubera.
Uber z pierwszą kampanią reklamową na Wyspach
Kampania miała za zadanie zobrazować ewolucję marki w kierunku środka transportu o rosnącym znaczeniu.
Nowe badania przeprowadzone przez firmę Uber wykazały, że większość kierowców pracuje w ramach usługi w niepełnym wymiarze godzin, równolegle pracując w innym zawodzie.

(Campaign)