Kraj

Kia reklamuje SUV-y dla biznesu

Kampanię przygotowały Interactive Partners i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4omcCfh1-6Y%22%7D
Kia Motors Polska, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki w Polsce, rozpoczęła w mediach kampanię promującą dwa modele swoich SUV-ów: Sportage i Sorento. Promowane są one jako oferta dla klientów biznesowych – ze specjalnym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line, w ofercie leasingu. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania wideo oraz akcja promocyjna w internecie, która potrwa do 16 lipca br.

Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Havas Media.