Nest Bank rusza z nową ofertą produktową i kampanią reklamową. Oferta to propozycja kredytu na fotelik samochodowy dla dziecka bez oprocentowania i prowizji (dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min. 80 proc. kwoty kredytu, nie mniej niż 500 zł, w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu). Pozornie nieopłacalna dla banku oferta (darmowy kredyt) ma przekonać rodziców do skorzystania z jego oferty (np. założenia lub przeniesienia konta, a w przyszłości także z innych produktów). W ten sposób bank chce dotrzeć z komunikacją i ofertą do rodzin.
– Kampania “Superfotelik” ma pomóc rodzicom w zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno w podróży, jak i w finansowaniu dobrze wybranych rozwiązań. Jesteśmy skoncentrowani na potrzebach rodzin i to dla nich będziemy rozwijać ofertę przyjaznych produktów bankowych, na których mogą polegać – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.
Kampanię reklamową Nest Banku przygotowały: agencja reklamowa Unlimited (strategia, kreacja), studio filmowe Propeller (produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Jak zapowiadaliśmy w MMP24.pl w połowie kwietnia br., Nest Bank planuje zwiększoną aktywność reklamową w tym roku, na tyle znaczną, by wykreować i osadzić w świadomości konsumentów markę, tak by była wśród kilku marek banków “pierwszego wyboru”.