Kraj

Nest Bank rusza z szerszą komunikacją

Kredyt na fotelik dla dziecka bez oprocentowania i prowizji - tak bank chce przekonać do siebie rodziców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAu28P5PE7pQ%22%7D
Nest Bank rusza z nową ofertą produktową i kampanią reklamową. Oferta to propozycja kredytu na fotelik samochodowy dla dziecka bez oprocentowania i prowizji (dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min. 80 proc. kwoty kredytu, nie mniej niż 500 zł, w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu). Pozornie nieopłacalna dla banku oferta (darmowy kredyt) ma przekonać rodziców do skorzystania z jego oferty (np. założenia lub przeniesienia konta, a w przyszłości także z innych produktów). W ten sposób bank chce dotrzeć z komunikacją i ofertą do rodzin.  

– Kampania “Superfotelik” ma pomóc rodzicom w zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno w podróży, jak i w finansowaniu dobrze wybranych rozwiązań. Jesteśmy skoncentrowani na potrzebach rodzin i to dla nich będziemy rozwijać ofertę przyjaznych produktów bankowych, na których mogą polegać – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.

Kampanię reklamową Nest Banku przygotowały: agencja reklamowa Unlimited (strategia, kreacja), studio filmowe Propeller (produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Jak zapowiadaliśmy w MMP24.pl w połowie kwietnia br., Nest Bank planuje zwiększoną aktywność reklamową w tym roku, na tyle znaczną, by wykreować i osadzić w świadomości konsumentów markę, tak by była wśród kilku marek banków “pierwszego wyboru”.