Kraj

Felix Polska planuje działania wizerunkowe, Dorota Kawalec p.o. szefem marketingu

Firma Felix Polska, producent m.in.: bakalii, planuje w tym roku pierwsze od trzech lat działania reklamowe w mediach. W lutym...

Firma Felix Polska, producent m.in.: bakalii, planuje w tym roku pierwsze od trzech lat działania reklamowe w mediach. W lutym lub marcu br. zaplanowana jest wizerunkowa kampania reklamowa firmy. Nie wiadomo jeszcze, jaka agencja reklamowa przygotuje kreację, ale niewykluczone, że będzie to agencja PZL, która pracuje dla tego klienta od kilku lat. Ostatnia kampania zrealizowana dla Felix Polska przez agencję PZL miała miejsce w połowie 2002 r. i dotyczyła orzeszków Felix Crispers. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla tego klienta dom mediowy Media Direction OMD. Ze stanowiska dyrektora marketingu Felix Polska odeszła Renata Szopa-Milde, która pracowała w tej firmie około 5 lat. Jej obowiązki pełni obecnie Dorota Kawalec, która jest brand managerem firmy. Felix Polska należy do międzynarodowej firmy The Nut Company. (PR)