Kraj

Agencja Bardzo z szansą na Lwa w Cannes [wideo]

Nominowano kampanię przygotowaną dla Allegro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtU5Rnd-HM6A%22%7D
Kampania “English for beginners” przygotowana dla Allegro przez agencję Bardzo, Cut Cut, Stage 2 Warsaw i Ztudio Warsaw znalazła się na short-liście Lions Entertainment: Entertainment Lions. W tej kategorii o statuetkę powalczy 191 kampanii.

Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival potrwa do 24 czerwca 2017 r. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym Cannes Lions.