Kraj

Legg Mason zmienia się w Esaliens [wideo]

Kampanię rebrandingową przygotowała agencja Asap & Asap Communication.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsCKZBXx4JWA%22%7D
Towarzystwo inwestycyjne Legg Mason przechodzi rebranding i zmienia się w Esaliens. Strategią rebrandingu, kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Asap & Asap
Communication. Na kampanię składają się działania digital, OOH, reklamy prasowe oraz
niestandardowe działania BTL.

Akcja informacyjna, budująca świadomość nowej marki, odbywa się pod hasłem “Globalne doświadczenie procentuje”.

Zakupem mediów digital zajęła się agencja marketingu internetowego Performance Media, a za zakup mediów
tradycyjnych odpowiada Starcom.