Kraj

Grey Group Poland z aktywacją dla Pfizera

Działania są prowadzone pod hasłem "Bliscy sercu".

Wystartowała kampania “Bliscy Sercu” wspierająca komunikację leku Polocard należącego do portfolio firmy Pfizer. Grey odpowiedzialna była za pomysł, doradztwo strategiczne, komunikacje wizualną i ATL oraz stworzenie strony internetowej akcji. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MEC.

W ramach kampanii “Bliscy Sercu” można bezpłatnie przebadać się pod kątem kardiologicznym w mobilnym centrum badawczym, poddając się bezpłatnie podstawowymi badaniom: EKG, pomiarowi ciśnienia tętniczego i BMI, które pozwolą na zweryfikowanie, czy dana osoba znajduje się w grupie ryzyka chorób sercowo-naczyniowych. Po badaniach przeprowadzonych przez pielęgniarkę pacjenci kierowani do obecnego w Cardiobusie lekarza kardiologa, który opracowuje indywidualne zalecenia dalszego postępowania.

Cardiobus odwiedzi 33 miejscowości na terenie całej Polski.