Kraj

Kolastyna wystartowała ze zintegrowaną kampanią na lato

Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja V&P.

Kolastyna wystartowała ze zintegrowaną kampanią na lato
Wystartowała akcja “Lato pachnie Kolastyną” realizowana z agencją V&P. Kluczowa faza zintegrowanej kampanii Kolastyny (Sarantis Polska) dla produktów z kategorii pielęgnacji słonecznej ma na celu promowanie produktów do opalania i prezentację rozległego portfolio produktów. 
Działania rozpoczęły się pod koniec kwietnia w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych. W czerwcu do komunikacji dołączyła kampania outdoorowa oraz digitalowa z wieloma kontekstowymi komunikatami i głównym przekazem marki “Lato pachnie Kolastyną”.
W ramach kampanii V&P zaplanowała również działania z wykorzystaniem influencerów oraz konkursy konsumenckie. Agencja odpowiedzialna jest także za prowadzenie profili marki w mediach społecznościowych – w kanałach Facebook i Instagram – gdzie Kolastyna pojawiła się po raz pierwszy w swej historii, a także za optymalizację kampanii, planowanie oraz zakup mediów, z wyjątkiem OOH, które kupuje Different Media.