Kraj

Brąz dla FCB Warsaw w Cannes [wideo]

To druga statuetka dla agencji za tę kampanię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYzWgyF_z5yE%22%7D
Ogłoszono kolejnych zwycięzców na 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions. Agencja FCB Warsaw otrzymała drugą statuetkę za kampanię “Smart bell” przygotowaną dla Axa Polska. Srebrnego Lwa odebrała za tę samą pracę w kategorii health & wellnes.

Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival trwała do 24 czerwca 2017 r. “Media & Marketing Polska” był patronem medialnym Cannes Lions.