Kraj

Firma Bacha pracuje nad nową strategią marketingową po przejęciu Campiny

Firma Bacha Sp. z o.o., która powstała po przejęciu spółki Campina Polska przez holenderską firmę Larive od holenderskiego koncernu Campina...

Firma Bacha Sp. z o.o., która powstała po przejęciu spółki Campina Polska przez holenderską firmę Larive od holenderskiego koncernu Campina BV, jest na etapie budowania zasad nowej strategii marketingowej. – Kształt nowej strategii marketingowej powinien się wyklarować w ciągu miesiąca. Z najważniejszych rzeczy, jakie można już teraz powiedzieć, jest to, że nasze produkty będą nadal funkcjonować na rynku pod marką Campina, ponieważ firma Bacha posiada licencję na tę nazwę. Nie rezygnujemy z naszych produktów z segmentu deserów. Zastanawiamy się, na które produkty postawimy w tym roku największy nacisk marketingowy, na pewno ważnym produktem będzie dla nas twaróg. Nie znamy jeszcze szczegółów co do wysokości budżetu reklamowego na 2005 r. – powiedziała Tamara Oleszczuk, kierownik marketingu w Bacha Sp. z o.o. Campina Polska sprzedawała takie produkty jak Smakija, Fruttis, Puddis, Piruet oraz twaróg pod marką Campina. W ub.r. na kampanie reklamowe firma wydała 17 mln zł (Expert Monitor) i największe wsparcie, podobnie jak przez kilka lat, otrzymywały desery. Oleszczuk dodała, że po przejęciu Campiny Polska przez Larive jej firma będzie miała większą swobodę, jeśli chodzi o dobór agencji reklamowych. Dotychczas kampanie Campiny obsługiwane były przez agencję reklamową NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction OMD, ponieważ grupa BBDO obsługuje sieciowo holenderski koncern Campina BV. – Większa swoboda nie oznacza, że zapadły jakieś decyzje co do zmiany agencji. Jestem zadowolona ze współpracy z NoS/BBDO i jak na razie nie mam podstaw do zmian. Teraz jednak możemy brać pod uwagę również inne firmy reklamowe. Jeśli chodzi o dom mediowy, będziemy w tym roku na pewno pracować z Media Direction OMD – dodała Oleszczuk. Transakcja przejęcia Campiny Polska przez Larive miała miejsce pod koniec ub.r. W jej wyniku prezesem zarządu Bacha Sp. z o.o. został Rafał Linkowski, od 15 lat związany z koncernem Larive. Wartość transakcji nie została ujawniona. (PR)