Kraj

Ruszyła telewizyjna kampania nowego soku Tymbark Premium

Rozpoczęła się kampania telewizyjna nowych soków (nektar o smaku śliwek węgierek) z linii Tymbark Premium. Kampanię na zlecenie Maspeksu Wadowice...

Rozpoczęła się kampania telewizyjna nowych soków (nektar o smaku śliwek węgierek) z linii Tymbark Premium. Kampanię na zlecenie Maspeksu Wadowice przygotowała od strony kreacji agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, a od strony planowania i zakupu mediów dom mediowy Initiative Warszawa. Spoty reklamowe emitowane są w TVP, Polsacie i TVN-ie. Nowy film promuje nektar śliwkowy z delikatnym miąższem i tak jak w poprzednich reklamach tej linii pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu “owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po owocach krople soku wykonują pełen emocji taniec na swojej drodze do szklanki. “Węgierski” charakter nektaru ze śliwek (węgierek) podkreśla podkład muzyczny, którym jest czardasz – aranżacja znanego przeboju Skaldów w wykonaniu zespołu Brathanki. (MB)