Kraj

Innogy i 180heartbeats + Jung v. Matt rozświetliły "Wianki nad Wisłą"

Warszawa hucznie świętowała najkrótszą noc w roku.

Innogy i 180heartbeats + Jung v. Matt rozświetliły "Wianki nad Wisłą"
W miniony weekend w związku z obchodami nocy świętojańskiej w stolicy odbyła się miejska impreza, o której świetlną oprawę zadbała marka Innogy.
Z kolei agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała dla Innogy niestandardowe rozwiązania i atrakcje dla około 140 tys. warszawiaków, którzy odwiedzili strefy marki – partnera głównego stołecznych “Wianków nad Wisłą”. Na potrzeby eventu agencja zbudowała trzy wieże o łącznej wysokości 18 metrów, rozświetlające Bulwary nad Wisłą oraz zapewniające bezpłatną sieć WiFi dostępną dla każdego uczestnika imprezy. Dodatkowo w jednej ze świetlistych wież Innogy znajdowała się fotobudka, w której goście “Wianków nad Wisłą” wykonali ponad 1200 zdjęć, śląc do wszystkich zebranych na Podzamczu przesłanie: “Miło cię widzieć” wyświetlane na olbrzymim ekranie LED, umieszczonym na jednej z wież.
Największą atrakcją – gadżetem było aż 5000 świetlnych wianków Innogy, które trafiły na głowy uczestników eventu i dosłownie rozświetliły Podzamcze.
Goście stołecznej nocy świętojańskiej byli obdarowywani świetlnymi wiankami przez hostessy ubrane w zaprojektowane specjalnie na tę okazję długie, zwiewne, LED-owe suknie świecące w nocy.
Zespół kreatywny agencji przygotował główny key visual oraz animacje wykorzystane zarówno podczas zapowiedzi, jak i w trakcie wydarzenia. Dział eventów agencji był odpowiedzialny za nadzór oraz kompleksową realizację wszystkich aktywności marki Innogy podczas “Wianków nad Wisłą”.