Na zlecenie PTK Centertel, operatora sieci Idea, agencja reklamowa Testardo Red Cell przegotowała serię eventów zimowych pod hasłem “Pop Ferie” mających promować wśród młodych ludzi ofertę pre-paidową Idea Pop. Od 25 stycznia do 27 lutego br. w trzech zimowych kurortach: w Zakopanem, Szczyrku i w Krynicy, odbywać się będą eventy (specjalne zabawy, koncerty i imprezy). Ekipy Pop Ferii będą obecne na najlepszych stokach, deptakach, w klubach i centralnych punktach tych trzech miast. Pod stoki ekipy będą podjeżdżać pojazdami – Hummerami, a na stokach uczestnicy zabaw będą mogli obejrzeć pokazy zjazdów i otrzymać zimowe gadżety. W trzech miastach wieczorami będą się odbywać specjalne imprezy (aby otrzymać wejściówkę, należy wysłać SMS-a na 1,22 zł) na których atrakcją mają być występy najlepszych DJ-ów clubbingowych i hiphopowych, konkursy z nagrodami (m.in. telefony Nokia) oraz pokazy miksowanych na żywo obrazów tworzonych przez profesjonalnych VJ’ów. (MB)