Kraj

Idea promuje Pop-a serią eventów zimowych

Na zlecenie PTK Centertel, operatora sieci Idea, agencja reklamowa Testardo Red Cell przegotowała serię eventów zimowych pod hasłem "Pop Ferie"...

Na zlecenie PTK Centertel, operatora sieci Idea, agencja reklamowa Testardo Red Cell przegotowała serię eventów zimowych pod hasłem “Pop Ferie” mających promować wśród młodych ludzi ofertę pre-paidową Idea Pop. Od 25 stycznia do 27 lutego br. w trzech zimowych kurortach: w Zakopanem, Szczyrku i w Krynicy, odbywać się będą eventy (specjalne zabawy, koncerty i imprezy). Ekipy Pop Ferii będą obecne na najlepszych stokach, deptakach, w klubach i centralnych punktach tych trzech miast. Pod stoki ekipy będą podjeżdżać pojazdami – Hummerami, a na stokach uczestnicy zabaw będą mogli obejrzeć pokazy zjazdów i otrzymać zimowe gadżety. W trzech miastach wieczorami będą się odbywać specjalne imprezy (aby otrzymać wejściówkę, należy wysłać SMS-a na 1,22 zł) na których atrakcją mają być występy najlepszych DJ-ów clubbingowych i hiphopowych, konkursy z nagrodami (m.in. telefony Nokia) oraz pokazy miksowanych na żywo obrazów tworzonych przez profesjonalnych VJ’ów. (MB)