T-Mobile liczy, że nowa oferta pozwoli jej odzyskać rynek
Maciej Burlikowski | 4 lipca 2017, 06:00
Pełny "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin); ofertę wesprze intensywna kampania w mediach.
T-Mobile Polska rzuca wyzwanie rynkowi - wprowadza nową ofertę z nielimitowanymi rozmowami (również w UE), SMS-ami i MMS-ami oraz nieskończoną liczbą gigabajtów w cenie już od 30 zł miesięcznie (dla ofert rodzinnych - przynajmniej 3 karty SIM na jednym rachunku; dla duetów cena wynosi 40 zł/os, a dla singli - 50 zł miesięcznie). Oferty ze smartfonami (np. Huawei P9 Lite lub LG X Power) są droższe o 20 zł/mies. (ale w bonusie klienci otrzymują rok abonamentu na popularny serwis VoD - Netflix).
Nowej ofercie, dzięki której T-Mobile ma nadzieję przynajmniej częściowo odzyskać utracone udziały w rynku, towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa w mediach. Oprócz telewizji obejmie ona także działania w kanałach digital, radiu, OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.