Zagranica

Zenithmedia obsłuży największy bank prywatny w USA - JP Morgan Chase

JP Morgan Chase wybrał Zenithmedia do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów. W przeglądzie agencji mediowych brały udział także: Carat...

JP Morgan Chase wybrał Zenithmedia do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów. W przeglądzie agencji mediowych brały udział także: Carat należący do Aegis Group i MPG należący do Havas. JP Morgan Chase jest nowym podmiotem na rynku amerykańskim, powstałym wskutek połączenia w lipcu ub.r. JP Morgan Chase & Co oraz Bank One Corp. Połączenie spowodowało powstanie największego w USA banku prywatnego, dysponującego siecią 2300 banków detalicznych dostępną w 17 stanach. Wcześniej obsługą mediową Bank One zajmował się Carat, a Initiative Media pracował dla banku Chase. JP Morgan Chase wydał na media w 2003 r. 43 mln dol., a Bank One – 143 mln dol. (źródło: TNS Media Inteligence/CMR). W sierpniu ub.r. JP Morgan Chase wybrał w wyniku prowadzonego przetargu agencję McGarry Bowen z Nowego Jorku do obsługi kreatywnej. Wówczas wydatki reklamowe szacowano na 300 mln dol. (“Advertising Age”)