Kraj

Krzysztof Śliwiński odchodzi z LPP, Mariusz Kozak-Zagozda nowym szefem marketingu

Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu marki Reserved w LPP SA, odchodzi ze spółki po ponad pięciu latach pracy. W czasie swojej...

Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu marki Reserved w LPP SA, odchodzi ze spółki po ponad pięciu latach pracy. W czasie swojej obecności w LPP stworzył dział marketingu, który wykreował markę odzieży Reserved na lidera w branży. W związku z odejściem Śliwińskiego dyrektorem działu marketingu LPP zostaje Mariusz Kozak-Zagozda, do tej pory szef marketingu marki Cropp. Kozak-Zagozda pracuje w LPP od jesieni 2003 r., przyszedł do firmy właśnie w związku z planami budowania nowej marki Cropp – kierowanej do młodszych niż Reserved odbiorców (core target Croppa to 14-20 lat, natomiast Reserved 20+). Wcześniej Kozak-Zagozda przez trzy lata związany był z agencją OgilvyOne. (MG)