Kraj

Lech prowadzi drugą odsłonę kampanii "Będzie się działo"

W styczniu na telewizyjne ekrany weszła druga odsłona reklamy Lecha (Kompania Piwowarska). Jest ona, podobnie jak poprzedni film reklamowy obecny...

W styczniu na telewizyjne ekrany weszła druga odsłona reklamy Lecha (Kompania Piwowarska). Jest ona, podobnie jak poprzedni film reklamowy obecny na antenach telewizji od połowy listopada, rezultatem wdrażania nowej strategii marki Lech określonej w sloganie “Będzie się działo”. Nowe spoty emitowane są (w TV: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, Discovery, MTV, Viva, Polsat Sport) w dwóch wersjach: 45- i 30-sekundowej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom, realizację kampanii powierzono agencji Cytryna. Aktualnie emitowany spot został nakręcony w listopadzie w RPA, producentem filmów jest firma ITI, zaś reżyserią po raz kolejny zajął się Dule Anicic. Termin zakończenia kampanii nie został podany. (AMS)