Kraj

Kampania 360 dla Carrefour Polska od Saatchi [wideo]

Za reżyserię odpowiada Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWqjKMiGnVYo%22%7D
Carrefour, sponsor główny 74. Wyścigu Tour de Pologne, przygotował komunikację w ramach trasy wyścigu oraz
rozbudowaną kampanię digitalową, której centrum stanowi strona WWW. Znajdują się tam opisy tras, konkursy, aktualności i inne atrakcje dla kibiców wydarzenia oraz możliwość śledzenia zawodników podczas wyścigu.

Z tej okazji również został przygotowany najnowszy spot w technologii 360 zrealizowany we współpracy z Saatchi & Saatchi IS, domem produkcyjnym Dobro oraz Mimo.ooo. To pierwsza taka realizacja w kampanii z Napoleonem z udziałem Jacka Braciaka. Film będzie emitowany między innymi na Facebooku Carrefour, dedykowanej stronie WWW oraz YT.

Agencja Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach. Za reżyserię odpowiada Sebastian Pańczyk (Dobro), za postprodukcję Mimo.ooo.