Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej edycji Konkursu Innowacji w Mass Mediach “Media Trendy 2005”. W tym roku prace będą oceniać: Sylwester Bizacki – zastępca dyrektora ds. promocji i komunikacji marketingowej TVP, Izabela Bochenek – dyrektor zarządzający Edipresse Polska, Kinga Dubicka – dyrektor ds. korporacyjnych G+J Polska, Krzysztof Golonka – dyrektor zarządzający CR Media, Maria Juszczyk – wiceprezes Polskapresse, Lech Kaczoń – prezes Rady Izby Reklamy Zewnętrznej w Polsce, Marek Kapturkiewicz – dyrektor pionu marketingu i sprzedaży Onet.pl, Ewa Lis – PR manager IPG HP Polska, Ewa Łabno-Falęcka – dyrektor PR DaimlerChrysler Automotive Polska, Jarosław Matuszewski – dyrektor marketingu czasopism Agory SA, Krzysztof Najder – partner Stratosfera, Krzysztof Nepelski – dyrektor marketingu RMF FM, Marek Szafarz – dyrektor marketingu TVN, Piotr Zmelonek – dyrektor wydawniczy “Polityka”. Obrady jury odbędą się 24 lutego br. w hotelu Westin w Warszawie, wręcznie statuetek nastąpi 10 marca br. Prace można nadsyłać na konkurs do 15 lutego br. (MKS)
Kraj
TVN Discovery
Biuro Reklamy TVP
Agora SA
RMF FM
Edipresse Polska
Polityka
G+J Polska
CR Media
Nepelski Krzysztof
SAR
Polskapresse
Zmelonek Piotr
Eskadra
Onet.pl
Matuszewski Jarosław
Golonka Krzysztof
Bochenek Izabela
Lis Ewa
Kaczoń Lech
Najder Krzysztof
Stratosfera
DaimlerChrysler Automotive Polska
Dubicka Kinga
Juszczyk Maria
HP Polska
Szafarz Marek
Kapturkiewicz Marek
Łabno-Falęcka Ewa
Bizacki Sylwester
Izba Reklamy Zewnętrznej