Kraj

Jurorzy konkursu "Media Trendy 2005" wybrani

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej edycji Konkursu Innowacji w Mass Mediach “Media Trendy 2005”. W tym roku prace będą oceniać: Sylwester Bizacki – zastępca dyrektora ds. promocji i komunikacji marketingowej TVP, Izabela Bochenek – dyrektor zarządzający Edipresse Polska, Kinga Dubicka – dyrektor ds. korporacyjnych G+J Polska, Krzysztof Golonka – dyrektor zarządzający CR Media, Maria Juszczyk – wiceprezes Polskapresse, Lech Kaczoń – prezes Rady Izby Reklamy Zewnętrznej w Polsce, Marek Kapturkiewicz – dyrektor pionu marketingu i sprzedaży Onet.pl, Ewa Lis – PR manager IPG HP Polska, Ewa Łabno-Falęcka – dyrektor PR DaimlerChrysler Automotive Polska, Jarosław Matuszewski – dyrektor marketingu czasopism Agory SA, Krzysztof Najder – partner Stratosfera, Krzysztof Nepelski – dyrektor marketingu RMF FM, Marek Szafarz – dyrektor marketingu TVN, Piotr Zmelonek – dyrektor wydawniczy “Polityka”. Obrady jury odbędą się 24 lutego br. w hotelu Westin w Warszawie, wręcznie statuetek nastąpi 10 marca br. Prace można nadsyłać na konkurs do 15 lutego br. (MKS)