Ruszyła kampania promocyjna Onetu. W kampanii wzięły udział osoby związane z Grupą Onet-RAS Polska:
Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet Rano; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl, oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w
Grupie Onet-RAS Polska.
Kampania potrwa do końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV Puls, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time SA, Agora, Grupa RMF). Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.