Kraj

Ruszyła kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu [wideo]

Działania promocyjne obejmą telewizję, internet oraz radio.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNek7DGw24SM%22%7D
Ruszyła kampania promocyjna Onetu. W kampanii wzięły udział osoby związane z Grupą Onet-RAS Polska:
Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet Rano; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl, oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w
Grupie Onet-RAS Polska.

Kampania potrwa do

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FadY_jrzG9NA%22%7D
 końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV Puls, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time SA, Agora, Grupa RMF). Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.