Zagranica

Kellogg wprowadza do Wielkiej Brytanii produkty marki Kashi

Firma Kellogg przygotowuje się do wprowadzenia na rynek brytyjski nowej marki produktów spożywczych Kashi. Produkty te nie zawierają cukru oraz...

Firma Kellogg przygotowuje się do wprowadzenia na rynek brytyjski nowej marki produktów spożywczych Kashi. Produkty te nie zawierają cukru oraz sztucznych dodatków. Linia Kashi składa się z dwóch rodzajów produktów Kashi Original Seven Grains i Kashi Honey. Pierwsze produkty pojawią się w maju br. Wprowadzeniu marki towarzyszyć będą działania marketingowe, których budżet wyniesie około 10 mln funtów. Według założeń firmy marka ta ma stać się tak silnym brandem jak Special K i Corn Flakes. Kashi, przejęte przez Kellogg w 2000 r., osiągnęło spory sukces w Stanach Zjednoczonych, głównie w sektorze naturalnych produktów. Od momentu przejęcia wartość sprzedaży wzrosła z 20 mln dol. do 200 mln dol. (“BrandRepublic”)