Sieć KFC startuje z nową platformą komunikacyjną i kampanią marketingową, której celem jest podkreślenie wysokiej jakości składników serwowanych w daniach. Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
To pierwsza kampania przygotowana dla sieci przez agencję Mother. Kampania nosi tytuł “The Whole Chicken”, a jej głównym bohaterem jest dorodny kurczak przechadzający się i brylujący przed kamerą w takt piosenki “Gon Give It to Ta” zespołu DMX. Reklama została wyreżyserowana przez Siri Bunford z Knucklehead.
Spot ma na celu zbudowanie świadomości, że mięso z kurczaka jest w 100 proc. świeże, pochodzące z lokalnych farm w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a dania przygotowywane są ze świeżego mięsa na miejscu.
W ramach kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, nośniki zewnętrzne (kurczaki pozujące Jamesowi Dayowi), a kreacja w nośnikach OOH ma odbiegać od standardowych reklam sieci prezentujących klasyczne dania. Bohaterami mają być kurczaki, jak w spocie.
Mother rozpoczęła również współpracę z artystami tworzącymi graffiti: INSA, McBess, Shotopop i Barrass mają stworzyć na terenie Wielkiej Brytanii malowidła ścienne w Shoreditich. Ich prace będą sfotografowane i wykorzystane w social mediach. Użytkownicy mediów społecznościowych będą zachęcani do tworzenia GIF-ów z wykorzystaniem wizerunków kur i kogutów.
(Campaign)