Zagranica

Tłusty beat w kampanii KFC

W pierwszej kampanii przygotowanej przez agencję Mother marketer chce skupić się na podkreśleniu wysokiej jakości i pochodzeniu składników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKykM1kwdaOA%22%7D
Sieć KFC startuje z nową platformą komunikacyjną i kampanią marketingową, której celem jest podkreślenie wysokiej jakości składników serwowanych w daniach. Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
To pierwsza kampania przygotowana dla sieci przez agencję Mother. Kampania nosi tytuł “The Whole Chicken”, a jej głównym bohaterem jest dorodny kurczak przechadzający się i brylujący przed kamerą w takt piosenki “Gon Give It to Ta” zespołu DMX. Reklama została wyreżyserowana przez Siri Bunford z Knucklehead.
Spot ma na celu zbudowanie świadomości, że mięso z kurczaka jest w 100 proc. świeże, pochodzące z lokalnych farm w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a dania przygotowywane są ze świeżego mięsa na miejscu.
W ramach kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, nośniki zewnętrzne (kurczaki pozujące Jamesowi Dayowi), a kreacja w nośnikach OOH ma odbiegać od standardowych reklam sieci prezentujących klasyczne dania. Bohaterami mają być kurczaki, jak w spocie.
Mother rozpoczęła również współpracę z artystami tworzącymi graffiti: INSA, McBess, Shotopop i Barrass mają stworzyć na terenie Wielkiej Brytanii malowidła ścienne w Shoreditich. Ich prace będą sfotografowane i wykorzystane w social mediach. Użytkownicy mediów społecznościowych będą zachęcani do tworzenia GIF-ów z wykorzystaniem wizerunków kur i kogutów.

(Campaign)