Kraj

Interia wprowadzi w lutym nową ofertę reklamową

Interia.pl wprowadzi z początkiem lutego nową ofertę reklamową. Pojawią się w niej zupełnie nowe opcje i formy reklamowe. W nowym...

Interia.pl wprowadzi z początkiem lutego nową ofertę reklamową. Pojawią się w niej zupełnie nowe opcje i formy reklamowe. W nowym cenniku reklamowym uwzględnione zostaną najnowsze serwisy portalu (jak: Facet, SamoZdrowie, Teledyski). Zmieniają się kategorie cenowe (powstają cztery kategorie grupujące wszystkie serwisy, na których sprzedawane są reklamy), wprowadzane są też atrakcyjne cenowo pakiety zasięgowe (po 10 mln, 25 mln i 50 mln emisji). Do standardowej oferty portalu dołączą też kolejne formy reklamowe, m.in. oddzielna kategoria “scroll” (scroll bannery, scroll billboardy i scroll skyscrapery przesuwające się wraz z przewijaniem strony). W serwisach informacyjnych w treści artykułu będzie można umieszczać Rectangle (box śródtekstowy w różnych wymiarach), w cenniku pojawiają się też Expand Box (po najechaniu na niego kursorem rozwija się do rozmiaru 360×200 pikseli) i Box (stały wymiar 180×200). Nowy cennik wprowadza też nowe kategorie mailingu HTML do użytkowników bezpłatnej poczty. Jak mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu portalu, uruchamianie nowych form reklamy wiąże się z planami Interii powiększenia udziału w rynku reklamowym. Kuziak zapowiada także, że w drugiej połowie lutego portal uruchomi nowe produkty reklamowe związane z wyszukiwaniem. Od kilku dni do Interii podpięta jest najpopularniejsza wśród internautów wyszukiwarka – Google.pl. Interia i Google mają dzielić się wpływami z reklam przy wynikach wyszukiwania. (MG)