Kraj

Wielki sampling Nestle, firma rozda 7 mln próbek kawy Nescafe Classic

Nestle rozda około 7 mln próbek kawy Nescafe Classic. Jest to prawdopodobnie największy sampling w historii tej marki w Polsce....

Nestle rozda około 7 mln próbek kawy Nescafe Classic. Jest to prawdopodobnie największy sampling w historii tej marki w Polsce. Akcja jest realizowana w 35 miastach Polski w bardzo różnych lokalizacjach: ulice, dworce, przystanki autobusowe itp. Rozdawane są zarówno próbki napoju w kubkach wydawane przez tzw. backpackerów (promotorów z termosami na plecach), jak i tzw. suchy sampling – próbki kawy instant w saszetkach. Te drugie trafiają do osób, które np. w danej chwili nie mogą napić się kawy. Akcja jest kontynuacją rozpoczętego jesienią relaunchu Nescafe Classic (nowa receptura i opakowanie). W telewizji wciąż trwa także kampania ATL Nescafe autorstwa agencji McCann-Erickson. Tej zimy marka zaznaczy swoją obecność szczególnie w miejscowościach górskich, gdzie obok samplingu pojawią się specjalne “narciarskie” reklamy np. na stojakach na narty i słupach wyciągów. Za realizację samplingu odpowiada agencja MRM/Momentum, która obsługuje Nescafe w zakresie full service BTL. Nescafe jest liderem rynku kaw instant. W ub.r. udział ilościowy marki kształtował się na poziomie powyżej 33 proc. (TW)