Przetargi

Grey Worldwide Warszawa obsłuży kolejną markę Grupy Żywiec

Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki, którą zamierza w najbliższym czasie wprowadzić na rynek. Obsługą nowego brandu zajmie...

Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki, którą zamierza w najbliższym czasie wprowadzić na rynek. Obsługą nowego brandu zajmie się agencja Grey Worldwide Warszawa, która już pracuje dla marek Tatra oraz Heineken należących również do Grupy Żywiec SA. Wartość budżetu, zakres obsługi, termin launchu i nazwa marki nie zostały ujawnione. Jak przekazała Eliza Panek, PR manager w Grupie Żywiec SA, Grey Worldwide Warszawa wygrała w przetargu, ponieważ wykazała się największą kreatywnością. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że oprócz agencji zwycięskiej w przetargu brały również udział Publicis, Euro RSCG Warsaw i Upstairs Young & Rubicam. Szczegóły dotyczące zarówno marki, jak i zakresu współpracy mają zostać upublicznione w ciągu trzech miesięcy. Według niepotwierdzonych informacji nowa marka ma stanowić konkurencję dla piwa Redd’s z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA, w segmencie piw smakowych. (PR)