Kraj

Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Projekt puszki przygotowała agencja Cztery Czwarte Brand Design.

Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock
Lech Premium na tegorocznej edycji jednego z największych w Polsce muzycznych festiwali pojawi się w nowej odsłonie. Jej projekt przygotowała agencja Cztery Czwarte Brand Design. W “Miasteczku Leszka” na terenie festiwalu pojawią się m.in.: recyklingowe lub plastyczne
warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów
muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha na scenę
w Kostrzynie nad Odrą, karaoke, nocne kino plenerowe czy malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – “Leszkiem” – wymienną na gadżety i nagrody, m.in. darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej. Marka zadba o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile i na całym festiwalu. Dlatego przekazała WOŚP  profesjonalne alkomaty, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców wtórnych zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku.