Zagranica

Procter & Gamble eksperymentuje z eventami dla marki Pampers

Rusza eksperymentalna kampania eventowa marki Pampers (Procter & Gamble), wsparta budżetem w wysokości 7 mln funtów. "World of Babies" -...

Rusza eksperymentalna kampania eventowa marki Pampers (Procter & Gamble), wsparta budżetem w wysokości 7 mln funtów. “World of Babies” – pod tym hasłem będą się odbywały w Wielkiej Brytanii eventy o charakterze promocyjno-edukacyjnym. Za ich organizację odpowiada agencja marketingowa Lime. Pierwszy pokaz produktów Pampers połączony ze szkoleniem dla rodziców będzie miał miejsce w londyńskim Regent’s Park, następnie w Newcastle, Glasgow, Birmingham i wreszcie w Manchesterze. Kampania potrwa trzy miesiące, a Procter & Gamble podobne działania planuje również na innych europejskich rynkach. Wsparcie projektu stanowi mailing, reklama prasowa i interaktywna oraz promocja w punktach sprzedaży. Jak mówi Gianni Ciserani, general manager brytyjskiego oddziału Procter & Gamble, event przyczyni się do ocieplenia i zacieśnienia relacji z konsumentami, co jest priorytetem w realizowanej obecnie strategii marketingowej koncernu. (“BrandRepublic”)