Zagranica

Mondelez India chce sprzedawać czekoladę online

Firma zaprosiła do współpracy Amazona.

Mondelez India i Amazon ogłosiły partnerstwo w kwestii sprzedaży czekoladek i słodyczy online w kraju.
Mondelez India zdecydowało się na sprzedaż marek takich jak Cadbury, Cadbury Dairy Milk, Cadbury Dairy Milk Silk i Cadbury Bournville. Będzie się to odbywało za pośrednictwem specjalnej zakładki w sklepie Amazona. Konsumenci będą mogli zakupić nie tylko tradycyjne opakowania podarunkowe, ale również ekskluzywne pakiety e-commerce.
Celem Mondelez India jest wygenerowanie do 2020 r. przychodów z handlu elektronicznego w wysokości 1 mld dol. Mondelez umacnia również sieci dystrybucyjne i sieci sprzedaży.
Mondelez pracuje także nad nowymi formatami słodyczy, które będą jeszcze lepiej dopasowane do możliwości dystrybucyjnych platform e-commerce. Dostosowuje więc formaty swoich najpopularniejszych w portfolio marek: Bournvita, Cadbury Fuse i Cadbury Dairy Milk Silk Oreo.

(Retail Update)