M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bridge2Fun z kolejną odsłoną kampanii dla T-Mobile [wiedo]

Katarzyna Kacprzak | 1 sierpnia 2017, 06:00

Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa.

T‑Mobile w najnowszej kampanii promuje nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB w standardzie, bez dodatkowych warunków.

Kampania obejmuje działania w kanałach digital, OOH, kinach i POS. Prowadzony jest również konkurs, w którym operator rozdaje darmowe pakiety internetu. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa,  materiały BTL opracowała zaś agencja ARC Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , , ,