Zagranica

Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light

Firma Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light, który został przygotowany przy okazji rozgrywek Super Bowl. Spot w sposób...

Firma Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light, który został przygotowany przy okazji rozgrywek Super Bowl. Spot w sposób komiczny nawiązywał do “nie najlepszej garderoby” piosenkarki Janet Jackson (chodzi o incydent z koncertu organizowanego przez MTV, w którym wystąpili Janet Jackson i Justin Timberlake, podczas którego wokalistka obnażyła swój biust). Spot przygotowała agencja DDB Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group). Po rozmowach z nadawcą Fox Network i National Football League producent piwa postanowił wstrzymać emisję spotu. W jego miejsce pojawi się spot przygotowany przez TBWA/Chiat/Day z Playa del Rey (również Omnicom Group), w którym pokazywane są gole z tegorocznych rozgrywek Super Bowl. Anheuser-Busch słynie z kontrowersyjnych reklam. Część z nich przygotowywała agencja DDB z Chicago. (“Advertising Age”)