Kraj

Subway promuje swoją mrożoną kawę

Za kampanię odpowiadają Q&A Communications i Maxus.

Subway promuje swoją mrożoną kawę
Sieć Subway rozwija ofertę kawową. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony w Facebooku i specjalnie stworzonym landing page’u.
Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. W fanpage’u Subway Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć wirtualną pocztówkę. Do wygrania są vouchery na Mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus Global.
Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach sieci do 4 października.