M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Essence przygotowała kreację kampanii Ibuprom Zatoki

Serwis Dzienny | 28 stycznia 2005, 00:00

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji rynkowej tego leku. Akcja prowadzona jest w największych miastach Polski. Billboardy zawisły także na stokach narciarskich i basenach (przy lustrach w suszarniach) oraz lodowiskach, w tym na lodowisku pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie oraz na torze łyżwiarskim Stegny. Media kampanii przygotował dom mediowy Starcom. Ibuprom Zatoki sprzedawany jest przez US Pharmacię. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , ,