Zagranica

Craig Davis został worldwide chief creative officerem w J. Walter Thompson

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na...

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na świecie agencji reklamowej. Davis ma 42 lata, do J. Walter przyszedł 10 miesięcy temu na stanowisko chief creative officera na regiony Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracował w agencji Saatchi & Saatchi, gdzie był regional executive creative directorem. Davis we współpracy z Bobem Jeffereyem, CEO globalnej sieci, ma się skupić na odejściu od “dziedzictwa historycznego” w kierunku nowego podejścia w zakresie strategii i kreacji. Z przychodami w wysokości 1,17 mld dol. J. Walter Thompson jest czwartą pod względem wielkości siecią reklamową, większą niż siostrzane (należące do WPP Group) Ogilvy & Mather i Young & Rubicam. (“Advertising Age”)