Kraj

Letnia kampania Lubelli autorstwa GPD i Mindshare

W nowym spocie brand Maspeksu promuje pomysł na obiad z makaronem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fme-pzkV6AM0%22%7D
Marka makaronów Lubella z portfolio wadowickiego Maspeksu startuje z kolejną odsłoną działań promocyjnych i mających na celu przekazanie konsumentom kulinarnych inspiracji. Kontynuując kampanię “Lubella i 1000 pomysłów”, marka przekazuje pomysł na lekką i prostą sałatkę.
Lubella proponuje ugotować makaron w barszczu marki Krakus, a następnie dodać do niego bób, ser feta i przyprawy.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.