Kraj

Olsztyn Green Festival po raz czwarty

Organizatorem imprezy jest Agora, współorganizatorem miasto Olsztyn.

Czwarta edycja Olsztyn Green Festival odbędzie się 12-13 sierpnia 2017 r. na plaży miejskiej w Olsztynie na terenie CRS „Ukiel”. W programie festiwalu jest 21 koncertów takich wykonawców, jak: Hey, Fisz Emade Tworzywo, O.S.T.R., Ten Typ Mes, The Dumplings, Xxanaxx, Natalia Przybysz, Łąki Łan i inni. Zagra też brytyjski zespół OMYO, zwycięzca konkursu dla zespołów niemieckiej platformy Gigmit. W br. festiwal powiększył się o trzecią scenę  – Red Bull Container, na której odbędzie się 10 DJ-setów. 

Otwarte dla publiczności spotkania z gwiazdami festiwalu odbywające się w newsroomie Co Jest Grane 24 na terenie imprezy będą transmitowane na żywo na kanale Co Jest Grane 24 na Facebooku. Festiwal będzie też relacjonowany w serwisie Cojestgrane24.pl oraz w social mediach.

Olsztyn Green Festival po raz czwarty

Partnerami Olsztyn Green Festival są m.in.: Browary Lubelskie Perła, Red Bull, Galeria Warmińska, MPEC Olsztyn, Renault Alcar i Ziaja, a partnerami strefy VIP – Mokate, Loyd i Johnnie Walker. Wśród partnerów medialnych oprócz podmiotów z grupy Agora znalazły się m.in. Empik, TVP 3 Olsztyn i “Aktivist”. 

Za produkcję całego festiwalu, a także promocję i planowanie mediów odpowiada zespół promocji i marketingu marki Co Jest Grane 24. Zakupem mediów zajęły się zespół Co Jest Grane 24 i Starcom. Grafikę festiwalową zaprojektowało Paprotnik Studio.

Kampania promocyjna objęła grupę medialną Agory: “Gazetę Wyborczą” i jej dodatki, w tym olsztyński, serwis Wyborcza.pl i Cojestgrane24.pl, portal Gazeta.pl, sieć kin Helios, nośniki AMS, czasopisma, m.in. “Avanti”, “Cztery Kąty”, “Logo” i “Dziecko”. Kampania prowadzona jest też w sieci kin Multikino, internecie (Ipla.tv, Google), kanale telewizyjnym Kino Polska i w radiowej sieci Eska.

(Fot. Arek Stankiewicz/Agencja Gazeta)