Volkswagen Group Polska, właściciel marki Skoda, inwestuje we wsparcie reklamowe najmniejszego modelu – Citigo. “Maluch” Skody przeszedł facelifting – nowe wnętrze oraz zmodernizowany przód nadwozia (przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowymi). Producent reklamuje go hasłem: “Miastolubna”.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie (w tym w serwisach VoD) oraz na citilightach. W jej ramach prowadzona jest również aktywacja konkursowa, polegająca na możliwości „zeskanowania” spotu TV oraz nośników outdoorowych w aplikacji Shazam, która służy do rozpoznawania utworów muzycznych oraz obrazów. Po zeskanowaniu reklamy użytkownik zostaje przeniesiony na landing page z grą, w której do wygrania są nagrody: bilety do kina, kody do Audioteki czy kody do Omni Car Sharing.
Kampanię przygotowały i realizują: agencje Isobar i Opcom oraz dom mediowy PHD Rocket.