Kraj

Skoda reklamuje odświeżony model Citigo hasłem: "Miastolubna"

Kampania w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYOOjUB2AiMY%22%7D
Volkswagen Group Polska, właściciel marki Skoda, inwestuje we wsparcie reklamowe  najmniejszego modelu  – Citigo. “Maluch” Skody przeszedł facelifting – nowe wnętrze oraz zmodernizowany przód nadwozia (przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowymi). Producent reklamuje go hasłem: “Miastolubna”.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie (w tym w serwisach VoD) oraz na citilightach. W jej ramach prowadzona jest również aktywacja konkursowa, polegająca na możliwości „zeskanowania” spotu TV oraz nośników outdoorowych w aplikacji Shazam, która służy do rozpoznawania utworów muzycznych oraz obrazów. Po zeskanowaniu reklamy użytkownik zostaje przeniesiony na landing page z grą, w której do wygrania są nagrody: bilety do kina, kody do Audioteki czy kody do Omni Car Sharing.

Kampanię przygotowały i realizują: agencje Isobar i Opcom oraz dom mediowy PHD Rocket.