Kraj

Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard

Pierwsza na tak dużą skalę kampania oparta na nowej wersji ZenCard po przejęciu przez PKO BP. Firma ma już kolejnych dużych klientów.

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona najnowsza wersja ZenCard 2.0 – programu lojalnościowego opierającego się na kartach płatniczych. Jako pierwsza zdecydowała się na skorzystanie z niego sieć 30 hurtowni Makro, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br. Firma rozliczeniowa eService także jest kontrolowana przez PKO BP.

Klienci Makro, jeśli zapłacą za zakupy za min. 500 zł kartą Visa, będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Dodatkowo w ramach loterii klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1 tys. zł. Akcja potrwa do 3 września br.

– Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania – wskazuje Jarosław Sygitowicz, jeden ze współzałożycieli ZenCard, zapowiadając jednocześnie, że już wkrótce firma będzie informować o kolejnych dużych projektach.