Kraj

Marka Solidarność promuje Śliwkę Nałęczowską

Brand z portfolio Coliana startuje z promocją "Śliwkobranie złotobranie".

Marka Solidarność promuje Śliwkę Nałęczowską
Marka Solidarność (Colian SA) startuje z akcją promocyjną “Śliwkobranie złotobranie”. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 złoconych zawieszek. W loterii biorą udział wszystkie konfekcjonowane opakowania Śliwki Nałęczowskiej, w tym specjalny kartonik 205 g, kształtem nawiązujący do owocu śliwki.
Akcja otrzyma silne wsparcie medialne. Zaplanowano działania w internecie, które obejmą kampanię displayową, w wyszukiwarkach SEM, a także aktywności w blogosferze oraz serwisach Facebook i Instagram. Przewidziano też sponsoring popularnych programów telewizyjnych: “Na dobre i na złe”, “Pierwsza miłość” i “Koło fortuny”.
Strategię i kreację przygotowała agencja Kore, która jednocześnie odpowiada za działania w mediach społecznościowych. Za lokowanie produktu jest odpowiedzialna agencja Aldentro Sp. z o.o. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Aktywności będą trwały do końca br.