Kraj

Purina zachęca do przygód z psem

Wystartowała kampania linii przekąsek Purina Adventuros z portfolio Nestle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEdotgW4EwQA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Nestle wystartowało z kampanią promującą nową linię przekąsek dla psów Purina Adventuros.
Kampania potrwa przez kilka najbliższych tygodni. Jej celem jest budowanie świadomości marki i zachęcenie do spróbowania produktu.

W ramach kampanii pojawi się 20-s spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe, jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka Purina Adventuros we współpracy z aplikacją Endomondo zachęca do aktywności fizycznej. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze). 
Dodatkowo podczas eventu “Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września, przygotowano szereg atrakcji. W namiocie Adventuros odbędzie się sampling przekąsek tej marki. 
Organizatorem konkursu jest MEC. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja McCann. Media kupuje dom mediowy MEC.