Nestle wystartowało z kampanią promującą nową linię przekąsek dla psów Purina Adventuros.
Kampania potrwa przez kilka najbliższych tygodni. Jej celem jest budowanie świadomości marki i zachęcenie do spróbowania produktu.
W ramach kampanii pojawi się 20-s spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe, jak Facebook.
Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka Purina Adventuros we współpracy z aplikacją Endomondo zachęca do aktywności fizycznej. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze).
Dodatkowo podczas eventu “Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września, przygotowano szereg atrakcji. W namiocie Adventuros odbędzie się sampling przekąsek tej marki.
Organizatorem konkursu jest MEC. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja McCann. Media kupuje dom mediowy MEC.