M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Verizon promuje własnymi siłami nowy program lojalnościowy

( red. ) | 16 sierpnia 2017, 06:00

Program Verizon Up to pierwsze dzieło 140 - agencji in-house mającej siedzibę na 140 West St w Nowym Jorku.

Agencję utworzono pół roku temu, a jako jej szefa Verizon zatrudnił pierwszego w historii firmy dyrektora kreatywnego Andrew McKechnie, związanego wcześniej z Apple.

W ramach programu Up zarejestrowani klienci otrzymują punkty za każde wydane 300 dol. Punkty można wymieniać na nagrody, takie jak bilet na koncert Lady Gaga lub kartę upominkową Starbucks o wartości 5 dol., w zależności od oferty w danym miesiącu.

Wyzwaniem jest przekonanie klientów Verizon do udziału w programie. Konsumenci podchodzą do nich z rezerwą, zwłaszcza do oferowanych przez operatorów komórkowych. Według raportu dotyczącego programów lojalnościowych ogłoszonego ostatnio przez agencję Bond Brand Loyalty sektor telekomunikacyjny jest drugim od końca pod względem satysfakcji konsumentów z 12 badanych. 

Badanie 2017 Customer Experience Index przeprowadzone niedawno przez Forrester Research wskazuje, że Verizon Wireless został przez użytkowników oceniony na 65 do 74 punktów w 100-punktowej skali – tyle samo co w 2016 r.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,