Grupa Żywiec, producent m.in. piwa pod marką Desperados, promując jego nowy “imprezowy” wariant: Nocturno (7-proc. zaw. alkoholu, piwo z tequilą i dodatkiem ciemnego rumu), rusza z kampanią reklamową w telewizji i kanałach digital.
Od 9 do 23 sierpnia w każdą środę marka zaprasza swoich fanów na live party, ukoronowaniem całej akcji jest zaś zaproszenie na SkyFest – festiwal muzyki house “na wysokościach”, którego sponsorem jest Desperados. 16 września w Hiszpanii, w pobliżu Barcelony, na ponad 2,5 tys. imprezowiczów z kilkudziesięciu krajów z całego świata czekać będą podniebne parkiety uniesione balonami na ogrzane powietrze. Za produkcję wydarzenia odpowiada firma eventowa Elrow.
Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania socialmediowe odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.