Kraj

Rusza kampania Desperadosa [wideo]

Reklamy w TV i internecie, za projekt reklamowy odpowiadają: K2, Papaya i Mediavest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcLeDsn8cwX4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, producent m.in. piwa pod marką Desperados, promując jego nowy “imprezowy” wariant: Nocturno (7-proc. zaw. alkoholu, piwo z tequilą i dodatkiem ciemnego rumu), rusza z kampanią reklamową w telewizji i kanałach digital.

Od 9 do 23 sierpnia w każdą środę marka zaprasza swoich fanów na live party, ukoronowaniem całej akcji jest zaś zaproszenie na SkyFest – festiwal muzyki house “na wysokościach”, którego sponsorem jest Desperados. 16 września w Hiszpanii, w pobliżu Barcelony, na ponad 2,5 tys. imprezowiczów z kilkudziesięciu krajów z całego świata czekać będą podniebne parkiety uniesione balonami na ogrzane powietrze. Za produkcję wydarzenia odpowiada firma eventowa Elrow.

Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania socialmediowe odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.