Kraj

Isobar tworzy międzynarodowy zespół do obsługi e-commerce

Isobar Commerce ma obsługiwać klientów na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk.

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału – Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.

Agencja oferuje usługi ponad 1 tys. specjalistów działających w 85 lokalizacjach na świecie oraz narzędzia do obsługi i zarządzania procesami biznesowymi.

Uruchomienie Isobar Commerce zbiega się w czasie z rozbudową oferty i kompetencji polskiego oddziału agencji. Ostatnie dwa kwartały to poszerzenie globalnej oferty o 14 nowych produktów skierowanych zarówno do e-sklepów, jak i marek sprzedających przez platformy partnerów, takich jak Amazon, Allegro czy Lazada.

– Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Dodatkowo we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digitalowym visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów pomiędzy poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek – dodaje Michał Cortez, e-commerce director w Isobar Poland Group oraz członek zespołu Isobar Commerce.