Zagranica

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Spot “Keep going”, będący dziełem agencji Leo Burnett Chicago, zachęca dziewczynki, by spróbowały traktować nieuniknione w życiu porażki jako sposób na umacnianie pewności siebie, gdyż “nie przegrywa tylko ten, kto nie próbuje”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP_MhsbRiFyI%22%7D

Reklama powstała w wyniku badań zleconych przez markę podpasek i wkładek higienicznych Always. Pokazały one, że ponad połowa dziewcząt w okresie dojrzewania płciowego traci pewność siebie, a siedem na dziesięć unika próbowania nowych wyzwań ze strachu przed porażką.

 

 

Osiem na dziesięć badanych dziewczynek powiedziało, że presja, by zadowalać innych i być doskonałą, wywołuje u nich lęk przed porażką, a 75 proc. wskazało na media społecznościowe jako główny czynnik wywołujący takie obawy.

W nowej fazie kampanii Always zatrudniło aktorkę i działaczkę społeczną Yarę Shahidi w roli ambasadorki marki, która ma pomóc dziewczętom radzić sobie z lękiem przed porażką. Spot, który pojawi się w telewizji i w internecie, wyreżyserowała Lucy Luscombe. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Publicis Media.
 
Szeroko nagradzana kampania #LikeAGirl mająca przeciwdziałać negatywnym skojarzeniom z tym wyrażeniem została zainaugurowana w 2014 r.
 
(Campaign)