Sieć dyskontów Biedronka Jeronimo Martins Polska szykuje powtórkę aktywacji sprzedażowej pod hasłem “Gang Świeżaków”. Ubiegłoroczna akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Mechanizm był stosunkowo prosty – w zamian za zakupy w dyskontach klienci zbierali punty (1 pkt za każde 40 zł, dodatkowo premiowane były zakupy owoców i warzyw oraz posiadanie karty lojalnościowej sieci), a te mogli wymieniać na pluszowe maskotki – 1 maskotka za 60 pkt lub za 30 pkt, ale z dopłatą 19,99 zł). Maskotki były także sprzedawane w cenie 49,99 zł/szt. Popularność akcji najwyraźniej przerosła oczekiwania marketera, m.in. w internecie pojawiły się “doniesienia” rozczarowanych rodziców, że w wielu sklepach zabrakło maskotek. Jeronimo Martins Polska odpowiadał, że mogły występować przejściowe problemy logistyczne i że w trakcie akcji wydał w sumie “kilka milionów” maskotek.
Szczegóły tegorocznej akcji marketer ma ujawnić w najbliższych dniach.
Kreacją reklam dla Jeronimo Martins Polska zajmuje się agencja Duda Polska, zaś media dla tego klienta planuje i kupuje dom mediowy MEC.
Na koniec czerwca br. sieć Biedronka liczyła 2741 sklepów.