Kraj

Świeżaki powracają do Biedronki

Siećdyskontowa szykuje ofensywę marketingową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjAJjTnm4IcI%22%7D
Sieć dyskontów Biedronka Jeronimo Martins Polska szykuje powtórkę aktywacji sprzedażowej pod hasłem “Gang Świeżaków”. Ubiegłoroczna akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Mechanizm był stosunkowo prosty – w zamian za zakupy w dyskontach klienci zbierali punty (1 pkt za każde 40 zł, dodatkowo premiowane były zakupy owoców i warzyw oraz posiadanie karty lojalnościowej sieci), a te mogli wymieniać na pluszowe maskotki – 1 maskotka za 60 pkt lub za 30 pkt, ale z dopłatą 19,99 zł). Maskotki były także sprzedawane w cenie 49,99 zł/szt. Popularność akcji najwyraźniej przerosła oczekiwania marketera, m.in. w internecie pojawiły się “doniesienia” rozczarowanych rodziców, że w wielu sklepach zabrakło maskotek. Jeronimo Martins Polska odpowiadał, że mogły występować przejściowe problemy logistyczne i że w trakcie akcji wydał w sumie “kilka milionów” maskotek.

Szczegóły tegorocznej akcji marketer ma ujawnić w najbliższych dniach.

Kreacją reklam dla Jeronimo Martins Polska zajmuje się agencja Duda Polska, zaś media dla tego klienta planuje i kupuje dom mediowy MEC.

Na koniec czerwca br. sieć Biedronka liczyła 2741 sklepów.