Kraj

Sieć Circle K rusza z akcją promocyjną

Sieć stacji paliwowych zachęca do kolekcjonowania Gumiaczków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN8P8sk-iwAw%22%7D
Z okazji kończącego się lata i powrotu do szkoły sieć stacji paliwowych Circle K rozpoczyna kampanię promocyjną “Gumiaczki chcą do domu”. Kolekcja 20 japońskich figurek w kształcie zwierzątek dostępna jest dla członków programu lojalnościowego Circle K Extra Club. Akcja potrwa od 23 sierpnia do 11 października.
Kolekcja składa się z 20 figurek – gumek do ścierania dostępnych w formach zwierzątek. Wszystkie figurki składają się z kilku elementów o różnych kolorach, które można rozkładać i składać. Kolekcja została także uzupełniona o akcesoria szkolne: plany lekcji w formacie A5 oraz zakładki do książek. Jak zapewnia biuro prasowe, Gumiaczki zostały wyprodukowane z myślą o potrzebach i bezpieczeństwie dzieci z wyłącznie ekologicznych surowców i nie zawierają szkodliwych składników. Produkty posiadają atest bezpieczeństwa CE, co oznacza, że są zgodne z wymogami dyrektywy unijnej dotyczącej bezpieczeństwa zabawek.
Aby zdobyć gumiaczka, należy dokonać transakcji z kartą Circle K Extra Club. Figurki są dołączane przy tankowaniu min. 25 l paliwa, korzystaniu z myjni za min. 10 zł lub zakupie produktów w sklepie za co najmniej 10 zł. Szansę na figurkę mają też osoby, które jeszcze nie przystąpiły do programu – aby otrzymać figurkę, mogą przystąpić do Extra Club najpóźniej w momencie dokonywania transakcji.
Promocja kampanii obejmuje spoty reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), kinach sieci Multikino, Cinema City i Helios, oraz na platformach VoD. Akcję wspierają również działania  w mediach społecznościowych. Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.