Zagranica

Walkers każe konsumentom wybierać smak

Wielbiciele chipsów mają zdecydować o tym, który smak chipsów zostaje na rynku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3EbfzS8t6xQ%22%7D
W Wielkiej Brytanii marka Walkers zorganizowała akcję promocyjną, która stery dotyczące smakowego portfolio chipsów przekazuje w ręce konsumentów.
Jednocześnie marka na próbę wprowadza na rynek nowe smaki i również konsumentom każe zdecydować o wyborze swojego ulubionego.
W spocie promującym akcję kobieta wchodzi do sklepu i nagle znajduje się na scenie teleturnieju, w którym od jej decyzji zależy, który smak zostaje na sklepowych półkach. Kobieta wybiera pomiędzy smakami Salt & Vinegar oraz Lime & Pepper.
Między sobą będą rywalizować trzy smaki na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii. W pierwszej odsłonie – jak wyżej, w kolejnej – na terenie Hiszpanii chipsy o smaku krewetek będą ścierać się ze smakiem czerwonej papryki, a w Stanach – Smoky Bacon wystąpi przeciwko smakowi Cheddar.
Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada Abbott Mead Vickers BBDO. Za zakup i planowanie mediów na terenie Wielkiej Brytanii odpowie OMD UK, a za obsługę akcji online’owych – OMD Create.

(Campaign)